FANDOM

Diabelski Trójkąt jest tajemniczą i mistyczną krainą na Oceanie Atlantyckim. Jest także obiektem legend i mitów,
Diabelski trójkąt
ze względu na tajemnicze zjawiska tam występujące - dziwnych zniknięć statków i obecności duchów, potworów czy innych sztormów. 

HistoriaEdytuj

Od wieków Diabelski Trójkąt był pod wpływem różnych nadprzyrodzonych mocy. Był unikany przez nie tylko piratów, ale także przez wszystkie inne osoby. Świadkowie, którzy przeżyli na Trójkącie, po powrotach opowiadali o tajemniczych stworach i demonach. Trójkąt miał też właściwość więzienia duchów, dlatego opuszczenie go było niemożliwe nawet po śmierci.

Po raz pierwszy o Diabelskim Trójkącie słyszymy w 5 części Piratów. Tam też jesteśmy świadkami wpłynięcia statku na obszar Trójkąta, gdzie upiory z Salazarem na czele mordują członków załogi i zostawiają przy życiu jednego świadka, Henry'ego Turnera .

Uwolnienie Kapitana SalazaraEdytuj

Kapitan Salazar wraz z swoją załogą zmarli na terenie Trójkąta, także ich duchy rónież zostały tam uwięzione. Nie mogły opuszczać tego obszaru, a każdy statek, który tam wpłynął grabili, a załogantów mordowali.

Salazar został podstępnie wprowadzony w Trójkąt przez młodego Jacka Sparrowa , na którego postanowł polować przez całe życie.

W momencie gdy Sparrow rozstał się z swoją busolą, która pokazuje własne pragnienia, Kapitan Salazar wraz z załogą zobaczyli światło na wodach. Był to znak, że nie są już więźniami Diabelskiego Trójkąta.