FANDOM

Henry Pelham był brytyjskim dyplomatą oraz premierem Wielkiej Brytanii. Premier Pelham był obecny podczas audiencji Jack'a Sparrow'a u króla Jerzego, w której próbował nakłonić pirata aby poprowadził ekspedycję do Fontanny.

HenryPelham.jpg

W 1750, Brytyjczycy otrzymali raport, który mówił, że król Ferdynand znalazł lokalizację Fontanny Młodości. Dowiedziawszy się, że Jack Sparrow zbiera załogę do podróży do Fontanny Młodości, Henry Pelham wymyślił za plan pojmania Jack'a, wiedział, jak wytropić nieuchwytnego pirata. Zazwyczaj, król i jego urzędnicy nie zawierali umów z piratami takimi jak Jack, ale to był wyjątek. I tak, Sparrow został aresztowany i zaprowadzony na zewnątrz pałacu St. James, później Straż Królewska dosłownie przeciągnęła pirata do pałacu, gdzie mógł spotkać się z królem Jerzym II i jego doradcami.

Pelham, Jerzy i Carteret.jpg

Podczas tej przymusowej audiencji Jack nie mógł rozpoznać króla Anglii po twarzy ani po nazwisku nawet po tym, jak Henry Pelham podpowiedział Jack'owi. Później Pelham i król poprosili pirata o mapę, po czym Jack oświadczył, że zgubił. Pelham i Carteret zapytali pirata, czy zna drogę do Fontanny na tyle dobrze, by poprowadzić wyprawę, po czym Jack zapytał, czy otrzyma na tą ekspedycję statek i załogą. Sparrow dowiedział się że oprócz tego, co wymienił otrzyma jeszcze kapitana statku, którym okazał się korsarz Hektor Barbossa. To właśnie w tym momencie, Jack wykonał jedną z jego legendarnych ucieczek w otoczeniu królewskich strażników i zszokowanych urzędników. Król odsunął się, gdy pirat biegł po stole. Pelham schował się za tronem króla, podczas gdy Jack w końcu złapał się żyrandolu i zbiegł z pałacu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki