FANDOM

Henry Turner jest synem Willa Turnera i Elizabeth Swann, a także wnukiem Billa Turnera i obiektem
Henryturner
westchnień Cariny Smyth. Po raz pierwszy widzimy go już w 3 części Piratów, ,,Piraci z Karaibów - na krańcu świata ", w ostatnich scenach filmu w futurospekcji, gdzie razem z matką oczekuje na przyjście ojca na ląd po pierwszych 10 latach służby.

Postać Henry'ego gra Brenton Thwaites.

Wczesne życieEdytuj

Henry od najmłodszych lat był wychowywany przez Elizabeth. Ta opowiadała mu dużo o ojcu, przez co zachęciła syna do studiowania mitów, legend i klątw morskich. Henry od dzieciństwa interesował się żeglarstwem i piractwem. Dążył do odnalezenia sposobu na uwolnienie ojca z klątwy. Był bardzo ciekawskim i mądrym dzieckiem, bardzo chciał poznać ojca.

Charakter i wyglądEdytuj

Jako dorosły już człowiek, młody Turner jest bardzo podobny do ojca. Ma ciemne, dłuższe włosy i ciemne oczy. Jest dobrze zbudowany i wysportowany, a także świetnie walczy.

Henry jest bardzo mądrym młodzieńcem. Świetnie zna wszystkie morskie opowieści i legendy. Nie cofnie się przed niczym by osiągnąć swój cel. Pragnie uwolnić ojca z klątwy, jaką jest 100 lat na służbie na pokładzie Latającego Holendra .

Piraci z Karaibów: Zemsta SalazaraEdytuj

W 5 części Piratów , Henry gra jedną z głównych ról. Udaje mu się przeżyć jako jedyny świadek po spotkaniu z Salazarem , który polecił mu odnaleźć Kapitana Jacka Sparrowa, by razem z  nim odnaleźć Trójząb Posejdona . Henry widział w tym szansę na uwolnienie swojego ojca z klątwy, dlatego zgodził się na propozycję.