FANDOM

Henry Turner jest synem Willa Turnera i Elizabeth Swann, a także                                                                                                        wnukiem Billa Turnera i obiektem
Henryturner.jpg
westchnień Cariny Smyth. Po raz pierwszy widzimy go już w 3 części Piratów, ,,Piraci z Karaibów - na krańcu świata ", w ostatnich scenach filmu w futurospekcji, gdzie razem z matką oczekuje na przyjście ojca na ląd po pierwszych 10 latach służby. 

Postać Henry'ego gra Brenton Thwaites .

Wczesne życieEdytuj

Henry od najmłodszych lat był wychowywany przez Elizabeth. Ta opowiadała mu dużo o ojcu, przez co zachęciła syna do studiowania mitów, legend i klątw morskich. Henry od dzieciństwa interesował się żeglarstwem i piractwem. Dążył do odnalezenia sposobu na uwolnienie ojca z klątwy. Był bardzo ciekawskim i mądrym dzieckiem, bardzo chciał poznać ojca.

Charakter i wyglądEdytuj

Jako dorosły już człowiek, młody Turner jest bardzo podobny do ojca. Ma ciemne, dłuższe włosy i ciemne oczy. Jest dobrze zbudowany i wysportowany, a także świetnie walczy.

Henry jest bardzo mądrym młodzieńcem. Świetnie zna wszystkie morskie opowieści i legendy. Nie cofnie się przed niczym by osiągnąć swój cel. Pragnie uwolnić ojca z klątwy, jaką jest 100 lat na służbie na pokładzie Latającego Holendra .

Piraci z Karaibów: Zemsta SalazaraEdytuj

W 5 części Piratów , Henry gra jedną z głównych ról. Udaje mu się przeżyć jako jedyny świadek po spotkaniu z Salazarem , który polecił mu odnaleźć Kapitana Jacka Sparrowa, by razem z  nim odnaleźć Trójząb Posejdona . Henry widział w tym szansę na uwolnienie swojego ojca z klątwy, dlatego zgodził się na propozycję. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki