FANDOM

  1. PATRZ Szablon:InfoboxAIsla Cruces to wyspa na Morzu Karaibskim. Wyspa ta znana była jako miejsce znajdowania się legendarnej Skrzyni Umarlaka, zawierającej serce Davy'ego Jonesa.

Historia Edytuj

Według legendy na Isla Cruces mieszkali kiedyś ludzie. Powstał tam również kościół. Jednakże na wyspie wybuchła zaraza, w wyniku której wszyscy mieszkańcy zmarli. Wiele lat później Davy Jones zakopał tam skrzynie ze swym sercem, uważając że Isla Cruces to miejsce bezpieczne.

Kufer Davy'ego, ukryty na jednej z plaż na wyspie, w XVIII wieku stał się przedmiotem zainteresowania. Wiele frakcji chciało zdobyć tą skrzynię, by mieć władze nad morzami. Kapitan Jack Sparrow, dzięki swojemu kompasowi, wraz z Jamesem Norringtonem, odnalazł kufer. Walka pomiędzy Jackiem, Jamesem i Willem o skrzynie nastąpiła wraz z pojawieniem się tego ostatniego. Will posiadał bowiem klucz do kufra Jonesa. Ostatecznie klucz przejął Sparrow. Pościg za nim zakończył się w opuszczonym kościele, gdzie pomiędzy trzema piratami znów doszło do walki. Podczas tej bójki mężczyźni weszli na koło młyńskie starego młyna, który zaczął staczać się w stronę plaży. Mimo, że Jack otworzył skrzynię i ukradł serce, ostatecznie znalazło się ono w posiadaniu Norringtona, pozostawiając Davy'ego Jonesa z pustą szkatułką. Piraci opuścili wyspę, na krótko przed wezwaniem Krakena, by zniszczył Czarną Perłę.

Walka o skrzynię i klucz do serca Davyego
Kółko