FANDOM

  1. PATRZ Szablon:InfoboxA

Admirał James Norrington –  admirał Brytyjskiej Kompanii Wschodnioindyjskiej. Postać drugoplanowa filmu Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły, Piraci z Karaibów:  Skrzynia Umarlaka  oraz Piraci z Karaibów:  Na Krańcu Świata.  Norrington prawdopodobnie urodził się w 1710 roku  w Anglii.

Grany przez Jacka Davenporta.

Historia BohateraEdytuj

Według pisarzy audio komentarza do Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły, Norrington był pierwotnie napisany jako czarny  charakter przeznaczony do połączenia sił z Hektorem Barbossą, ale pomysł został użyty później w Skrzyni Umarlaka, gdzie zdradza swoich towarzyszy i strony Lorda Cuttlera Becketta (chociaż pożałuje tego później).

Podczas wywiadu, producent Jerry Buckheimer stwierdził, że Norrington pojawi się tylko w pierwszym filmie, ale częściowo ze względu na pozytywną opinie publiczności o bohaterach, i jego szacunku do Davenporta, uczynił go znaną postacią w sequelu. Obsadzenie Davenporta przyszło z części od jego ojca,Nigela Davenporta, który był głównym bohaterem filmu o piratach z 1960 (A High Wind in Jamaica).

W Piraci z Karaibów:Na Krańcu Świata,Norrington miał mniejszą rolę, pomimo ustawienia fabuły filmu w ruch. Wczesne scenariusze i usunięte sceny zawierały go zatrzymującego Gubernator Swann od dźgania serca Davyego Jonesa oraz kształtowania się jego przyjażni z Davym Jonesem.

Norrington 1

Norrington

Norrington 2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki