FANDOM

Kapitan Chevalle był jednym z dziewięciu Pirackich Lordów. Pochodził z Marsylii - handlowej stolicy Francji. Działał w czasie prób Lorda Cutler'a Beckett'a by wyeliminować piractwo na Karaibach. Grasował na Morzu Śródziemnym.

Chevalle.jpg

Historia Edytuj

Niewiele wiadomo o jego życiu przed zgromadzeniem IV trybunału. Domyślać się możemy tylko, że pirat ten należał do francuskiej arystokracji.

Chevalle popłynął do Zatoki Rozbitków, aby dołączyć do obrad Trybunału Braci. Podczas tego zgromadzenia Francuz uderzył Villanuevę w twarz. Chevalle był przeciwny pomysłowi kapitana Barbossy by uwolnić Calypso. Sądził, że mało prawdopodobne będzie wybranie drugiego Króla Piratów. Chevalle głosował na siebie, kiedy trwało głosowanie, aby wybrać nowego króla.

Chevalle z banderą.JPG

Po wyjściu z Zatoki Rozbitków, bracia stanęli wobec całej armady Lorda Beckett'a. Kiedy Elizabeth Swann nakazała wszystkim statkom pirackim podnieść swoje bandery, Chevalle zrobił to niechętnie. Patrzył z niepewnością na wielką flotę Beckett'a. Chevalle później świadkiem bitwy wokół wiru Kalipso. Po zwycięskiej bitwie pirat ten radował się wraz z innymi członkami swojej załogi. Jego dalsze losy nie są znane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki