FANDOM

Koleniko był członkiem załogi służącym na pokładzie Latającego Holendra pod dowództwem kapitana Davy'ego Jones'a. Służył jako główny nawigator statku i pilnował porządku na statku obok Jimmy'ego Kuternogi

Koleniko.png

i Maccus'a.

Historia Edytuj

Tak jak w przypadku innych członków załogi, Koleniko stopniowo nabrał cechy różnych stworzeń morskich. Po prawej stronie twarzy, lewym barku i ramienia został połączony z najeżką. Gdy oddychał workowate ciało tej ryby nabierało powietrza, a później je spuszczało. Jego oko zmieniło się w oko najeżki. Lewa ręka wyglądała jak płetwa wcześniej wspomnianej ryby, a jego podarte ponczo wydaje się być pokryte lub w całości wykonane z trawy morskiej.

Koleniko 3.jpg

Koleniko wziął udział w grze w kości łgarza wraz z Maccus'em i Muszelem. Brał udział w walce na Isla Cruces, pojedynkował się z Jack'iem Sparrow'em oraz Elizabeth Swann.

Koleniko pozostał na pokładzie Latającego Holendra, gdy Kompania Wschodnioindyjska przejęła kontrolę nad tym statkiem. Gdy załoga Cesarzowej została uwięziona na pokładzie Holendra i Elizabeth szukała Billa Rzemyka Turner'a Koleniko poczuł się bardzo rozbawiony na pytanie czy to on jest Rzemykiem. Był również obecny, gdy serce Bill wyciął serce swemu synu - Willowi Turner'owi.

Kiedy Will Turner został kapitanem Latającego Holendra, Koleniko powrócił do ludzkiej postaci, tak jak w przypadku innych członków załogi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki