FANDOM

Macus

Maccus był pierwszym oficerem na pokładzie Latającego Holendra, w czasie gdy Davy Jones był kapitanem tego statku.

Tak jak w przypadku innych członków załogi Jones'a Maccus powoli stawał się coraz mniej podobny do człowieka. Przede wszystkim jego głowa, pokryta bliznami, wyglądała jak głowa rekina młota. Miał zęby tak ostre jak u rekina. Podczas swojej bolesnej mutacji, jego lewe oko przesunęło się na lewy górny róg młota. Ciało tego pirata było pokryte koralowcami, skorupiakami i rozgwiazdami, a jego lewe przedramię. Kilka par nóg homara wyrosło z jego pleców. Maccus był jednym z czterech najbardziej zaufanych członków załogi na pokładzie Latającego Holendra, wraz z Ratlin'em, Penrod'em i Żabnicą. Był także świetnym szermierzem, co pokazuje w czasie walki o Skrzynię Umarlaka na Isla Cruces. Tam Maccus walczył z Elizabeth Swann, Pintel'em i Ragettim. Jego główną bronią był topór abordażowy.

Maccus kontynuował służbę na Latającym Holendrze w podczas dowodzenia nim przez Kompanię Wschodnioindyjską Lorda Cutler'a Beckett'a. Podczas bitwy między Czarną Perłą i Latającym Holendrem wokół wiru, Maccus próbował zabić Will'a Turner'a, wymachując swoim toporkiem. Podobnie jak większość załogi, powrócił do swojej ludzkiej postaci, gdy William Turner został nowym kapitanem Holendra.