FANDOM

Marty.jpg

Marty to najmniejszy pirat na całym Morzu Karaibskim. Potrafi pokonać przeciwników nawet 3 razy większych od siebie.

Niewiele wiadomo o życiu Marty'ego, oprócz tego, że służył pod rozkazami kapitana Jacka Sparrowa na pokładzie Interceptora i Czarnej Perły. Marty był jednym z niewielu, który przetrwał atak Krakena. Marty był również jednym z wielu piratów, którzy walczyli z Lordem Cutler'em Beckett'em o swoją wolność.

Postać Marty'ego gra Martin Klebba.

Klątwa Czarnej Perły Edytuj

Marty został zwerbowany przez Sparrow'a i Gibbs'a w Tortudze po porwaniu Elizabeth Swann przez Hektora Barbossę. Marty dołączył do załogi HMS Interceptor i popłynął do Isla de Muerta do ratowania Swann. Podczas bitwy z Czarną Perłą pełnił funkcję strzelca. Malec wraz z załogą wrócił uratować Jacka w Port Royal. Marty kontynuował służbę na pokładzie w ciągu następnego roku.

Skrzynia Umarlaka Edytuj

Załoga wraz z Martym została schwytana przez Pelegostos. Był jednym z niewielu, którym udało się uciec z Pelegosto Island. Poinformował załogę, że Latający Holender został w tyle podczas pościgu z Isla Cruces. Przeżył on bitwę z Krakenem i dołączył do ekipy by lamentować utratę zarówno Jacka jak i Czarnej Perły w chacie Tii Dalmy. Marty zgodził się na podróż do krańca świata by Jack z powrócił do świata żywych.

Na Krańcu Świata Edytuj

Marty udział w bitwie w Singapurze, wypalił wtedy z garłacza, którego odrzut wrzucił z powrotem do podziemi.

Później mężczyzna walczył z członkami załogi Davy'ego Jonesa podczas bitwy wokół wiru Kalipso. Marty pozostał na pokładzie Czarnej Perły, gdy Barbossa drugi raz zbuntował załogę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki