FANDOM

Mullroy był żołnierzem brytyjskiej Royal Navy w Port Royal pod dowództwem komodora Jamesa Norringtona, a następnie został włączony do szeregów Kompanii Wschodnioindyjskiej. Ostatecznie Mullroy stał się piratem.

Historia Edytuj

W czasie przybycia Jacka Sparrowa do Port Royal, Mullroy i Murtogg strzegli doku, przy którym zacumowany był HMS Interceptor. Choć spełniali swój obowiązek, dali podejść się Sparrowowi – ich rozmowa ostatecznie zakończyła się na pokładzie statku. Gdy Elizabeth Swann spadła z murów obronnych fortu, Jack musiał ją uratować, bo żaden z żołnierzy nie potrafił pływać. Mullroy następnie starał się zdobyć przychylność komodora, przekazując mu broń Sparrowa, gdy Norrington i jego ludzie próbowali aresztować pirata.

Mullroy i murtogg.jpg

Po porwaniu Elizabeth przez załogę Czarnej Perły, James Norringtone zarządził poszukiwania kobiety. Wtedy to Mullroy i Murtogg znaleźli się na pokładzie HMS Dauntless. Uczestniczyli w walce z przeklętymi piratami Barbossy na pokładzie statku. Byli świadkami egzekucji Jacka i najprawdopodobniej obaj otrzymali awans, ponieważ nosili wtedy białe peruki.

Mniej więcej w czasie, gdy Kompania Wschodnioindyjska dowodziła Latającym Holendrem, Mullroy i Murtogg stali się żołnierzami Kompanii. Na tym statku mężczyźni mieli za zadanie strzec Skrzyni Umarlaka, celując folgierzami w kufer i strzelić, gdyby Davy Jones odzyskał kontrolę nad swoim statkiem. Skrzynia została skradziona przez Jacka Sparrowa, gdy Mullroy kłócił się z Murtoggiem o „ludzi ryby”. Obaj następnie porzucili swoje stanowisko, ponieważ nie było już czego strzec. Podczas abordażu obaj skoczyli z liną w kierunku Czarnej Perły. Niestety żołnierze wpadli na burtę statku, pozwalając Elizabeth Turner używać ich liny do abordażu na Holendra.

Mullroy i murtogg folgierze.jpg

Po śmierci Lorda Becketta Mullroy i Murtogg wyszli na pokład Perły, w stroju piratów. Choć Ragetti i Pintel zauważyli ich, nie zwrócili na nich większej uwagi. Pozostali na pokładzie po drugim buncie Barbossy. Dalsze losy Mullroya nie są znane.

Mullroy i murtogg piraci.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki