FANDOM

Murtogg był żołnierzem brytyjskiej Royal Navy w Port Royal pod dowództwem komodora Jamesa Norringtona, a następnie został włączony do szeregów Kompanii Wschodnioindyjskiej. Ostatecznie Murtogg stał się piratem.

Historia Edytuj

W czasie przybycia Jacka Sparrowa do Port Royal, Murtogg i Mullroy strzegli doku, przy którym zacumowany był HMS Interceptor. Choć spełniali swój obowiązek, dali podejść się Sparrowowi - ich rozmowa ostatecznie zakończyła się na pokładzie statku. Gdy Elizabeth Swann spadła z murów obronnych fortu, Jack musiał ją uratować bo żaden z żołnierzy nie potrafił pływać.

Po porwaniu Elizabeth przez załogę Czarnej Perły, James Norringtone zarządził poszukiwania kobiety. Wtedy to Murtogg i Mullroy znaleźli się na pokładzie HMS Dauntless. Uczestniczyli w walce z przeklętymi piratami Barbossy na pokładzie statku. Byli świadkami egzekucji Jacka i najprawdopodobniej obaj otrzymali awans, ponieważ nosili wtedy białe peruki.

Mullroy i murtogg.jpg

Mniej więcej w czasie, gdy Kompania Wschodnioindyjska dowodziła Latającym Holendrem, Murtogg i Mullroy stali się żołnierzami Kompanii. Na tym statku mężczyźni mieli za zadanie strzec Skrzyni Umarlaka, celując folgierzami w kufer i strzelić, gdyby Davy Jones odzyskał kontrolę nad swoim statkiem. Skrzynia została skradziona przez Jacka Sparrowa, gdy Murtogg kłócił się z Mullroy'em o "ludzi ryby". Obaj następnie porzucili swoje stanowisko, ponieważ nie było już czego strzec. Podczas abordażu skoczyli z liną w kierunku Czarnej Perły. Niestety żołnierze wpadli na burtę statku, pozwalając Elizabeth Turner użyć ich liny do abordażu na Holendra.

Mullroy i murtogg folgierze.jpg

Po śmierci Lorda Becketta Mullroy i Murtogg wyszli na pokład Perły, w stroju piratów. Choć Ragetti i Pintel zauważyli ich, nie zwrócili na nich większej uwagi. Pozostali na pokładzie po drugim buncie Barbossy. Dalsze losy Murtogga nie są znane.

Mullroy i murtogg piraci.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki