FANDOM

Ogilvey był strzelcem służącym na pokładzie Latającego Holendra.

Oglivey.png

Historia Edytuj

Załoga Holendra stopniowo nabrała cech stworzeń morskich, powoli tracąc swoje człowieczeństwo. Transformacja Ogilvey była dość zaskakujące - jego twarz nie przypominała ani zwierzęcia ani rośliny. Miał tylko jedno, czerwone oko. Jego "twarz" zbudowana była najprawdopodobniej z brudnych koralowców. Mówił grobowym głosem. Walczył hakiem, a przy sobie zawsze miał miecz.

Ogilvey 2.jpg

Ogilvey był jednym z członków załogi, którzy zaatakowali Will'a Turner'a podczas próby uregulowania długu przez Jack'a Sparrow'a. Gdy Will przeciął brzuch Ogilvey'a ognisty mieczem, rozlały się stamtąd ryby na pokład. Później pirat stał obok i patrzył, jak Will gra w kości łgarza. Był wśród tych, którzy wezwali Kraken by ten zniszczył statek z Edynburgu. Dowodził armatami na Latającym Holendrze w czasie walki z Czarną Perłą.

Ogilvey pozostał na pokładzie, gdy Kompania Wschodnioindyjska przejęła kontrolę nad Davy'm Jones'em, jego statkiem i jego załogą. Był on obsadzony przy działach na Holendrze wokół wiru Kalipso, i był częścią grupy, która otaczała Will'a Turner'a gdy Bill wyciął mu serce po śmierci Jones'a. Ogilvey powrócił do swojej ludzkiej postaci gdy Will, objął dowództwo na Latającym Holendrze.

Ogilvey człowiek.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki