FANDOM

Ten artykuł zawiera wiele linków do nieistniejących stron. Możesz powiększyć naszą Wikię, dodając nowe strony.

Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara – piąta część serii Piraci z Karaibów, jej premiera odbyła się 26 maja 2017 roku. Reżyserowie filmu to Joachim Rønning i Espen Sandberg, produkcją zajął się Jerry Bruckheimer. Główne role odgrywać będą: Johnny Depp (Jack Sparrow), Javier Bardem (kapitan Salazar), Brenton Thwaites (Henry), Kaya Scodelario (Carina Smyth) oraz Geoffrey Rush (Barbossa).

FabułaEdytuj

Stary wróg Jacka, Kapitan Salazar, razem ze swoją załogą-widmo ucieka z Diabelskiego Trójkąta chcąc zniszczyć wszystkich piratów. Jack Sparrow, aby go powstrzymać, musi odnaleźć mityczny Trójząb Posejdona. By to osiągnąć sprzymierza się z astronom Cariną Smyth i z Henrym, młodym żołnierzem Marynarki, który jest także synem dawnych przyjaciół Jacka - Willa i Elisabeth. Młody Henry pragnie uwolnić ojca z dzierżącej nad nim klątwy.[1]

ObsadaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Walt Disney przesunął premierę VIII epizodu Gwiezdnych wojen, z 24 maja 2017 roku, by nie łączyć jej z premierą Piraci z Karaibów 5.
  • Autorem ścieżki dźwiękowej jest, nie jak w częściach 2-4, Hans Zimmer, ale Geoff Zanelli, jego współpracownik z Remote Control Productions.
  • Jack Sparrow, w trakcie wydarzeń z filmu, ma około 60 lat.

PrzypisyEdytuj

  1. Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara: Poznaliśmy zarys fabuły filmu (pl.ign.com)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki