FANDOM

Ragetti.jpg

Ragetti – pirat, majtek na pokładzie Czarnej Perły. Jest najlepszym przyjacielem Pintela.

Historia Edytuj

Ragetti należał do załogi Czarnej Perły. I on został objęty klątwą ciążącą na wszystkich członkach załogi. Uczestniczył w szturmie na Port Royal i wraz z Pintelem wyznaczony został do wykonania misji uprowadzenia Elizabeth. Później dołączył do załogi Jacka Sparrowa, który stał się ponownie kapitanem Perły. Chciał przywłaszczyć sobie skrzynię z sercem Jonesa. Gdy Barbossa dowodził akcji uratowania Jacka, Ragetti powrócił pod jego rozkazy. Uczestniczył w misji w Singapurze, a potem wraz z innymi piratami dotarł na zwołanie IV Trybunału Braci. Przechowywał on talar należący do Barbossy (jednego z Pirackich Lordów), którym było drewniane oko (Ragetti nie posiadał jednego z oczu, a za nie posiadał drewnianą protezę). Jako że oko zostało oddane Barbossie, a później spalone wraz z innymi talarami, aby uwolnić Calypso, pirat nałożył na szparę po oku czarną przepaskę. Po zwycięstwie w bitwie z Kompanią Wschodnioindyjską, Ragetti ponownie dołączył do Barbossy. Jednakże pewnego dnia Perłę zaatakował Czarnobrody. Nie wiadomo czy Ragetti przeżył, czy zginął, w każdym razie nie dołączył już do załogi Perły. Często sprzeczał się z Pintelem oraz marzył o szklanym oku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki