FANDOM

Santiago był statkiem słynnego konkwistadora Juana Ponce de León. Wszystkie jego podróże zostały zapisane w dzienniku, który później wpadł w ręce jednego z członków załogi. Według legendy, Santiago zniknął wraz z jego kapitanem, podczas burzy, przez którą statek został wyrzucony na wyspę.

Santiago.jpg

Według legendy, kapitan Santiago, Juan Ponce de León, odkrył Fontannę Młodości w 1523 roku. Jednak, według legendy, Santiago został wyrzucony w głąb lądu przez starożytną burzę, i do dziś statek ten znajduje się na szczycie na krawędzi urwiska, wciąż nie odnaleziony. W pewnym momencie przed zniknięciem w Santiago, został on namalowany na mapie Mao Kun, która ukazała trasę Santiago w kierunku Fontanny Młodości.

Santiago Mao Kun.jpg

W ciągu następnych dwóch stuleci, Santiago stał się tematem wielu opowieści, a wielu próbowało go odnaleźć. W czasie poszukiwań Źródła Młodości, kapitan Jack Sparrow znalazł ten statek. Jednak, Jack był bardziej zainteresowany znalezieniem samej Fontanny, niż odkryciem tego legendarnego wraku.

Jack i Santiago.jpg

Jednym ze skarbów wraku Santiago były dwa srebrne kielichy z Kartaginy. Podczas poszukiwań, to one były najbardziej poszukiwane, gdyż były potrzebne do Rytuału. Hektor Barbossa przybył do Santiago, i tam spotkał Sparrow'a, wysłanego na ten statek przez Czarnobrodego. Niestety Hiszpanie ubiegli piratów i pierwsi wzięli te kielichy.

Jack na Santiago.jpg

Kiedy Jack wszedł do wraku, dostrzegł szkielet Ponce de León'a, który leżał na łóżku Santiago. Na tym statku wszystkie skarby były równomiernie ułożone, żeby statek nie spadł w przepaść. Dalsze losy tego wraku nie są znane.

Barbossa, Jack i Ponce de León.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki