FANDOM

Ten artykuł dotyczy przedmiotu. Możesz być także zainteresowany filmem pod tym tytułem lub krainą umarłych, do której trafił Jack.

Skrzynia Umarlaka, znana również jako Skrzynia Davy'ego Jonesa zawierała w sobie bijące serce Jonesa. Po tym, jak Calypso złamała mu serce, Davy wyciął je sobie dosłownie, zamknął je w skrzyni i zakopał na Isla Cruces.

Skrzynka.jpg

Lata później, Lord Cutler Beckett swój wzrok skierował właśnie na tej skrzyni. Według legendy ten, kto posiadał Skrzynię Umarlaka z sercem Jonesa przejął kontrolę nad tym potwornym kapitanem, jego załogą oraz statkiem, mając w ten sposób władzę nad morzami, a Beckett zamierzał wykorzystać tę moc, aby wyeliminować piractwo na Karaibach raz na zawsze.

Serduszko.jpg

Po przejęciu serca, Beckett zdobył władzę nad morzami, a Latający Holender niszczył wszystkie pirackie statki bez litości. W bitwie, która odbyła się w centrum ogromnego wiru, stworzonego przez rozwścieczoną boginię Kalipso, serce Davy'ego Jonesa zostało przebite przez Willa Turnera i Jones został pokonany. Skrzynia z sercem Turnera trafiła pod opiekę Elizabeth, kiedy Will został nowym kapitanem Holendra.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki