FANDOM

Sri Sumbadżi Angria był jednym z Pirackich Lordów. Mieszkał w pałacu w Indiach, prawdopodobnie w Bombaju. Uczestniczył w naradach IV Trybunału Braci. Grasował on na Oceanie Indyjskim oraz na Morzu Arabskim.

Sri Sumbadżi Angria

Historia Edytuj

Nie wiemy nic o jego życiu przed IV trybunałem.

Podczas spotkania, Sri Sumbadżi milczał. Szeptał tylko swoim ludziom, co mają mówić za niego. Sumbadżi popierał pomysł Elizabeth Swann o pójściu na wojnę z Kompanią Wschodnioindyjską. Nie chciał głosowania, by wybrać nowego króla, gdyż wiedział że i tak każdy pirat zagłosuje na siebie. Dał znak Askay'owi, żeby powiedział, że nie trzeba się liczyć z Pirackim Kodeksem. Askay został następnie zastrzelony przez kapitana Teague'a za obrażenie Kodeksu. Sumbadżi wziął więc udział w głosowaniu, lecz zastąpił Askay'a innym swoim człowiekiem - Pusasn'em, aby poinformować, że Sri Sumbadżi głosuje na siebie. Gdy Elizabeth została ogłoszona Królem Piratów i zarządziła pójście na wojnę Angria przerwał milczenie w tym miejscu i powiedział ( bardzo wysokim głosem): "A więc idziemy na wojnę!".

Sri Sumbadżi Angria na statku

Niestety mała flota braci została skonfrontowana z całą armadą Becketta. Zdając sobie sprawę, że było już za późno, by się wycofać, Król Swann, Jack Sparrow i Hektor Barbossa próbowali pertraktować z Kompanią. Nie osiągnięto jednak porozumienia. Król Swann nakazała flocie piratów podnieść bandery Sri Sumbadżi wykonał to polecenie. Sumbadżi i jego załoga patrzyła, jak Czarna Perła, wpłynęła do wiru wraz z Latającym Holendrem. Po bitwie, Sri Sumbadżi Angria i jego załoga świętowała zwycięstwo. Jego dalsze losy nie są znane.