FANDOM

Tai Huang był kapitanem straży Sao Fenga, stacjonującej w Singapurze w czasie próby ratowania Jacka Sparrowa.

Tai Huang.jpg

Historia Edytuj

Tai Huang spotkał Elizabeth Swann i Hektora Barbossę w Singapurze przed ich spotkaniem z Sao Fengiem. Poprosił ją, aby odłożyła broń. Później uczestniczył w bitwie z Kompanią Wschodnioindyjską w Singapurze. Następnie przyłączył się do wyprawy, aby uratować Jacka Sparrowa.

Huang i jego ludzie towarzyszyli załodze Barbossy w drodze na kraniec świata na statku Hai Peng.

Jack zakładnik.jpg

Huang i jego ludzie służyli sumiennie pod dowództwem Hektora, a następnie Jacka. Jednak, gdy Czarna Perła zatrzymała się na małej wyspie, by uzupełnić zapasy wody, Huang i jego ludzie włączeni do załogi Sparrowa, kiedy Cesarzowa została zauważona wyciągnęli pistolety i wycelowali w Jacka. Sao Feng ostatecznie pomógł Barbossie. Huang popłynął na Cesarzowej do Zatoki Rozbitków.

Huang służył na tym statku jako pierwszy oficer, gdy Latający Holender zaatakował Cesarzową zabijając Sao Fenga. Feng

oświadczył Elizabeth, przed swoją śmiercią. Widział to właśnie Tai. Huang sądził, że Elizabeth nie nadaje się na kapitana, jednak uszanował ostatnią wolę swego pana. Został zamknięty w areszcie Holendra wraz z Elizabeth i załogą.

Huang, wraz z resztą załogi, uciekł z Latającego Holendra z załogą, kiedy James Norrington poświęcił się, by ich uratować. Huang dołączył do Elizabeth podczas IV Trybunału Braci, gdzie zastąpiła Sao Fenga. Podczas obrad, Barbossa oświadczył, że muszą uwolnić Kalipso ze swojej ludzkiej postaci. Słysząc protestującego Pirackiego Lorda, Huang powiedział, że gdyby Sao Feng żył, zgodziłby się z Hektorem.

Huang poprowadził Cesarzową do walki z armadą Lorda Cutlera Becketta. Wiadomo, że przeżył bitwę. Jego los jest nieznany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki