FANDOM

Zielonobrody 2.jpg

Zieloonobrody był nawigatorem na pokładzie Latającego Holendra, pod dowództwem Davy'ego Jones'a. Był zazwyczaj postrzegany na czele Holendra. Pomimo swojej nazwy, nie miał widocznej brody, choć posiadał zielone wodorosty porozrzucane po całym ciele. Jego głowa była stożkowa z twardego, koralowca i parę okrągłych żółtych oczu . Miał również małże zamiast zębów. Jak stał się w bardzo dużym stopniu rośliną - nie musiał jeść ani spać. Dodatkowo, wydaje się, że miał zespół Tourette'a - choroba powodująca mimowolne drżenie głowy.

Kiedy załoga Holendra weszła na pokład wraku, to on zabił kapelana. Po tym, jak Will Turner dołączył do załogi i ukradł klucz do Skrzyni Umarlaka, Bill Turner który poinformował go, że kapitan chciał, aby Rzemyk zmienił Zielnonobrodego.Nawigator warknął w odpowiedzi, prawdopodobnie nie wierząc, choć odszedł od steru. Potem Zielonobrody, wraz z innymi członków załogi, został wybrany, aby odzyskać serce Jones'a i klucz na Isla Cruces. Był także jednym z członków załogi, który został przejechany przez Will'a i James'a Norrington'a na wielkim kole młyńskim. Później widziano go na czele Latającego Holendra, gdy statek wynurzył się z morza. Na rozkaz Jones'a, obrócił statek na prawą burtę, aby dla uzyskać jak najcelniejsze strzały w Czarną Perłę.

Pirat ten walczył w bitwie wokół wiru Kalipso. Zielonobrody powrócił do swojej ludzkiej postaci po tym, jak Will Turner został nowym kapitanem Holendra.

Zielonobrody.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki